一次也好♥

你知不知道 有个人 注视你
如果 能在你的身边 我会对你说让你明白
望着我眼睛 看到我的内心 你就会明白我的心意
看到我眼中你的身影了吗?
你看到那就是你了吗?
你知道我关注你多久了吗
我从不曾将目光从你身上离开
只希望你能回应我的目光 一次也好
爱你的我 在你眼中是什么?
对你而言 我还重要吗?

你知不知道 有个人深爱着你
手拿电话 对心说话 告诉自己这全都不是漫画
望着我 对着我 请你用尽全力来爱我
看着爱我的你 心 很温很暖
听着爱着我的 你的声音 很舒服
躺着爱着我的 你的胸膛 很窝心 也 很幸福
我真的很爱你 就像老鼠爱大米
这辈子 对视着你 我不会腻

Tell me that you're using a very true love to me .
Tell me that you're using a very true heart to me .
I don't care what happen occur , I'll still beside you and stay with you.
You're my everything , but I'm your ?
You charming me always and you're gorgeous inside and outside.
All of you thing is the best and also bad
Every one of you same , no one is a perfect one.
Gorgeous is a word that every one you can be use .
But in my world , only you can be use
I know I'm not a perfect girl , but I can be a good girl .
Using a true love to you , a true heart to you .
In my world , you're everything and not nothing .
Love doesn't mean everything
But in my world , love is everything .
Listening a song that touch me so deep , when I listen the song my tears come out from the heart.
It's a touch song to me when I miss you and recalling the memories .
I Love You , Do you ?

Popular Posts