20091114/15

昨天我和纹Oscar他们一起去跳舞
内容就不讲了
我想的是
我弟和Oscar

哇老~笑到我傻的咯
Oscar很像什么你知道么
好像螃蟹在跳舞
好像树在跳舞
真的很好笑的咯
哈哈哈

不好意识哦,将说你
哈哈

然后我和纹就一直笑
纹笑到要哭了哦
哈·
老师就说不要笑啦
哈·

但是我们还是笑咯
就忍不到嘛

其实我跳到也是很好笑的咯
以为脚步一直错
好像什么
像四角爬爬
哇咔咔·


11/15

Today is my babe 糖糖 birthday's
Wish you have a nice party and happy ya
Sorry for can't attend your party
Hmmp,bebe now 14 years old lo
Don't still be like last time oh
hahax,like a TouKei Muixx
But now you more mature than last time
And also wish you and crab happy and sweet ya xD
Love You Always,bebe 糖糖
14th November 2009
Is your BIG DAY

No going where today
Stay at house
But I hope later can go IOI Mall
Because I want see 东于哲
Hope I can go

Popular Posts